Sarıkamış Ziraat Odası Başkanı Nesim Gök, ilçede yetiştirilen hayvanların Kurban Bayramı için çeşitli illere sevkıyatının aralıksız sürdüğünü bildirdi.
Gök, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Sarıkamışlı besicilerin yetiştirdikleri hayvanlarını Kurban Bayramı için çeşitli illere yaptığı sevkıyatın devam ettiğini belirtti.
Kurban Bayramı öncesi son 2 ayda başta Ankara, İzmir, İstanbul olmak üzere yaklaşık 5 bin büyükbaş, 2 bin de küçükbaş hayvan sevki yapıldığını kaydeden Gök, sevk işleminin, gerekli kontroller yapılarak sorunsuz devam ettiğini sözlerine ekledi.
Son Dakika › Yerel › Sarıkamış'tan Kurbanlık Sevkıyatı Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.