Şarkışla Kırmızı Et Üreticileri Birliği'nin Olağan Mali Genel Kurulu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şarkışla Kırmızı Et Üreticileri Birliği'nin Olağan Mali Genel Kurulu

25.02.2012 15:40

Şarkışla Kırmızı Et Üreticileri Birliği'nin olağan mali genel kurulu yapıldı.

Şarkışla Kırmızı Et Üreticileri Birliği'nin olağan mali genel kurulu yapıldı.

Aşık Veysel Kültür Merkezi Toplantı Salonu'nda yapılan genel kurulda, birliğin 2012 mali durumu ele alındı.

Şarkışla Kırmızı Et üreticileri Başkanı Nuri Bayazıt, birliğin amacının et üreticileri arasında koordinasyonu ve kaliteli et üretimini sağlamak olduğunu belirtti. Projeler hakkında bilgi veren Bayazıt, ilçede kırmızı et üretiminde kalitenin artırılması için çalışmalarının hızla devam ettiğini ifade etti.

Sivas Ticaret Borsası Başkanı Abdülkadir Hastaoğlu'nun da katıldığı genel kurulda, 2012 yılı mali konuları ele alındı.

- SİVAS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şarkışla Kırmızı Et Üreticileri Birliği'nin Olağan Mali Genel Kurulu - Son Dakika


Advertisement