Memur-Sen'e bağlı sendikaların şube başkanları, Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki'yi makamında ziyaret etti.
Ziyarete, Memur-Sen İl Temsilcisi ve Eğitim-Bir-Sen Şube Başkanı Aydın Kalkan, Büro Memur-Sen Şube Başkanı Hakan Kiniş, Bayındır Memur-Sen Şube Başkanı Ragıp Akkurt, Sağlık-Sen Şube Başkanı Faruk Doğan, Toç-Bir-Sen Şube Başkanı Mehmet Andaç ve Bem-Bir-Sen Şube Başkanı Mehmet Karakaş katıldı.
Sendikal faaliyetlerle ilgili Özhaseki'ye bilgi veren Aydın Kalkan, Kayseri'yi marka şehir haline getiren Özhaseki'ye teşekkür etti.
Özhaseki de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, sendikalarla bugüne kadar hep uyum içinde çalıştıklarını ve çalışanın alın terine her zaman saygı gösterip gereğini yaptıklarını söyledi.
Kalkan, Başkan Mehmet Özhaseki'ye plaket verdi. - Kayseri
Son Dakika › Yerel › Sendika Başkanlarından Özhaseki'ye Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.