Seydişehir Vergi Dairesi Müdürlüğü, Vergi Haftası dolayısıyla kutlama programı düzenledi.
Heyet, Hükümet Konağı önünde bulunan Atatürk Anıtı'na çelenk bıraktı.
Seydişehir Vergi Dairesi Müdürü Ömer Yılmaz, burada yaptığı konuşmada, ülkenin kalkınması ve ekonominin büyümesinde vergi ödemelerinin rolünün büyük olduğunu vurguladı.
Toplumun her kesimine vergi bilincinin benimsetilmesi ve vergiyi gönüllü olarak ödeme alışkanlığının kamuoyuna kazandırılması için çalışmalarını sürdürdüklerini açıklayan Yılmaz, "Kayıt dışı ekonomiye destek olmayan ve sorumluluk bilinci içerisinde hareket eden Seydişehir halkına teşekkür ediyorum" dedi.
- KONYA
Son Dakika › Yerel › Seydişehir'de Vergi Haftası Kutlamaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.