Siirt Emniyet Müdürü Mutlu Ekizoğlu, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla kentte görev yapan basın mensupları onuruna yemek verdi.
Polisevi'ndeki yemekte konuşan Ekizoğlu, basın mensuplarının çok zor şartlar altında görev yaptıklarını söyledi.
Basının kamuoyunu bilgilendirme, yanlışlıkları ve doğruları gösterme gibi önemli bir misyona sahip olduğunu belirten Ekizoğlu, "Çok zor şartlar altında görev yapan basın mensuplarının bu günlerini kutluyor ve kalemlerinin doğrulardan gerçeklerden yana hep keskin olmasını diliyorum" dedi.
Muhabir: Ayhan Mergen/ Nail Kadırhan
Yayıncı: Behçet Güngör - SİİRT
Son Dakika › Yerel › Siirt Emniyet Müdürü Ekizoğlu'ndan Gazeteciler Onuruna Yemek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.