Siirt Emniyet Müdürü Ekizoğlu'ndan Gazeteciler Onuruna Yemek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siirt Emniyet Müdürü Ekizoğlu'ndan Gazeteciler Onuruna Yemek

11.01.2013 16:00

Siirt Emniyet Müdürü Mutlu Ekizoğlu, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla kentte görev yapan basın mensupları onuruna yemek verdi.

Siirt Emniyet Müdürü Mutlu Ekizoğlu, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla kentte görev yapan basın mensupları onuruna yemek verdi.

Polisevi'ndeki yemekte konuşan Ekizoğlu, basın mensuplarının çok zor şartlar altında görev yaptıklarını söyledi.

Basının kamuoyunu bilgilendirme, yanlışlıkları ve doğruları gösterme gibi önemli bir misyona sahip olduğunu belirten Ekizoğlu, "Çok zor şartlar altında görev yapan basın mensuplarının bu günlerini kutluyor ve kalemlerinin doğrulardan gerçeklerden yana hep keskin olmasını diliyorum" dedi.

Muhabir: Ayhan Mergen/ Nail Kadırhan

Yayıncı: Behçet Güngör - SİİRT

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Siirt Emniyet Müdürü Ekizoğlu'ndan Gazeteciler Onuruna Yemek - Son Dakika


Advertisement