Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 10 Nisan Polis Hastası etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası sona erdi.
10 Nisan Polis etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası sona erdi. Futbol turnuvasında 8 lise arasında oynanan turnuvada Mustafa kemal lisesi birinci olurken, Anadolu İmam Hatip Lisesi ikinci, Endüstri Meslek Lisesi ise üçüncü oldu. Turnuvada dereceye giren futbol takımları ödüllerini 10 Nisan Polis Haftası'nda alacak. Siverek Emniyet Müdürü Recep Yeşil, futbol turnuvasında asıl amacın kardeşlik, barış ve dostluk ortamında geçmesi, polis ve vatandaş kaynaşmasının pekişmesi olduğunu belirtti. - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Siverek'te Futbol Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.