Siverek'te Futbol Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siverek'te Futbol Turnuvası Sona Erdi

23.03.2012 16:22

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 10 Nisan Polis Hastası etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası sona erdi.10 Nisan Polis etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası sona erdi.

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 10 Nisan Polis Hastası etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası sona erdi.

10 Nisan Polis etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen futbol turnuvası sona erdi. Futbol turnuvasında 8 lise arasında oynanan turnuvada Mustafa kemal lisesi birinci olurken, Anadolu İmam Hatip Lisesi ikinci, Endüstri Meslek Lisesi ise üçüncü oldu. Turnuvada dereceye giren futbol takımları ödüllerini 10 Nisan Polis Haftası'nda alacak. Siverek Emniyet Müdürü Recep Yeşil, futbol turnuvasında asıl amacın kardeşlik, barış ve dostluk ortamında geçmesi, polis ve vatandaş kaynaşmasının pekişmesi olduğunu belirtti. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Siverek'te Futbol Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika


Advertisement