Muş'ta etkisini sürdüren soğuk hava, oto galericilerini de olumsuz etkiledi.
Hava sıcaklığının sıfırın altında 26 dereceye düşmesinden dolayı, kentteki oto galericileri iş yapamaz duruma geldi.
Oto galerici Barış Şahin, havanın soğuk olmasından dolayı satış yapmadıklarını söyledi.
Zor günler geçirdiklerini belirten Şahin, "Soğuk hava bizi de olumsuz etkiledi. Saatlerce donan arabaları ısıtmaya çalışıyoruz. Satışlarımızda çok ciddi düşüş var. Sergilediğimiz araçların donmaması için çeşitli önlemler alıyoruz. Hava durumunun en kısa zamanda düzelmesini bekliyoruz" diye konuştu. - Muş
Son Dakika › Yerel › Soğuk Hava Oto Galericilerini de Etkiledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.