Söğütlü Belediye Başkanı Genç, Anjiyo Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Söğütlü Belediye Başkanı Genç, Anjiyo Oldu

19.10.2015 12:50

Söğütlü Belediye Başkanı Hüseyin Genç, kalp rahatsızlığı nedeniyle kaldırıldığı hastanede anjiyo oldu.

Söğütlü Belediye Başkanı Hüseyin Genç, kalp rahatsızlığı nedeniyle kaldırıldığı hastanede anjiyo oldu.

Evinde rahatsızlanan Genç, yakınları tarafından Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırıldı.

Burada yapılan ilk müdahalenin ardından anjiyo olan Genç'in, sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Söğütlü Belediye Başkanı Genç, Anjiyo Oldu - Son Dakika


Advertisement