Teog Sınavında Başarılı Öğrencilere Kahvaltı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Teog Sınavında Başarılı Öğrencilere Kahvaltı

Teog Sınavında Başarılı Öğrencilere Kahvaltı
19.12.2015 10:16

Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavlarında başarılı olan Şehitler Ortaokulu 8. Sınıf öğrencileri okul idaresi tarafından kahvaltı ile ödüllendirildi.

Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavlarında başarılı olan Şehitler Ortaokulu 8. Sınıf öğrencileri okul idaresi tarafından kahvaltı ile ödüllendirildi.

Cumhuriyet Meydanındaki Simit Sarayında düzenlenen kahvaltıya Okul Müdürü Bekir Sıtkı Özyurt, öğretmenler ve 1. Dönem TEOG sınavında 100 neti geçen 23 öğrenci katıldı.

Okul Müdürü Bekir Sıtkı Özyurt, 1. Dönem TEOG sınavı sonrasında başarılı öğrencilere okul idaresi tarafından verilen kahvaltının moral ve motivasyon amaçlı olduğunu söyledi.(MA-EFE) - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Teog Sınavında Başarılı Öğrencilere Kahvaltı - Son Dakika


Advertisement