Urla'da İtfaiyeciler Haftası Kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Urla'da İtfaiyeciler Haftası Kutlandı

27.09.2012 22:33

Urla Belediye Başkanı M.Selçuk Karaosmanoğlu, 'İtfaiyeciler Haftası' dolayısıyla Urla İtfaiye Grup Başkanlığı'nı ziyaret etti.

Urla Belediye Başkanı M. Selçuk Karaosmanoğlu, 'İtfaiyeciler Haftası' dolayısıyla Urla İtfaiye Grup Başkanlığı'nı ziyaret etti.

İtfaiye personelinin 7 gün 24 saat hizmet verdiğini dile getiren Belediye Başkanı M. Selçuk Karaosmanoğlu, "Kurulduğu günden bugüne değin 298 yıldır vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini korumak amacıyla büyük bir özveriyle görevlerini yerine getiren İtfaiye Teşkilatı'nın kuruluş yıldönümünü kutluyorum" dedi.

İtfaiyeciliğin riskli ancak çok kutsal bir meslek olduğuna değinen Karaosmanoğlu, hayatlarını hiçe sayarak, zor şartlar altında hizmet veren itfaiye erlerinin tek tek ellerini sıkarak haftalarını kutladı. - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Urla'da İtfaiyeciler Haftası Kutlandı - Son Dakika


Advertisement