Ardahan valisi Ahmet Deniz, Gaziler Günü nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.
Vali Deniz mesajında, şunları kaydetti; "Vatanımızın bağımsızlığı ve bölünmez bütünlüğünü korumak, milletimizin topraklarımızda huzur ve güvenlik içerisinde yaşamasını sağlamak için gözlerini kırpmadan, şehit olmayı göze alan gazilerimiz, ülkemiz için her zaman büyük iftihar kaynağı olmuşlardır.
Aziz milletimiz, vatan için canlarını ortaya koyan ve bu uğurda gazilik onuruna nail olan gazilerimizin, unutmamış, her zaman sevgiyle kucaklamıştır.
Böylesi anlamlı bir günde, başta Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, ebediyete intikal eden bütün şehitlerimizi ve gazilerimizi rahmet ve şükranla anarken, şahsım ve milletimiz adına, hayatta olan gazilerimize de aileleriyle birlikte huzur ve mutluluk içerisinde geçirecekleri ömürler temenni ediyorum." - ARDAHAN
Son Dakika › Yerel › Vali Ahmet Deniz'in Gaziler Günü Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.