Bilecik Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Elbistan'da bir camide şehit polisler için düzenlenen anma programına katıldı.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu tarafından Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesine koordinatör vali olarak görevlendirilen Bilecik Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, bölgede bulunan bir camide şehit polisleri anmak için düzenlenen programa katıldı. Camide Mevlid-i Şerif ve Kur'an-ı Kerim okunmasıyla program sona erdi. Vali Kızılkaya yaptığı açıklamada, "Türk Polis Teşkilatımızın kahramanları, şehit polislerimizi dualarla andık. Mekanları cennet, makamları ali olsun. Vatan size minnettar" ifadelerini kullandı. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Vali Kızılkaya şehit polisleri anma programına katıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.