Antalya Büyükşehir Belediyesi, Güllük, Cumhuriyet, Atatürk, Işıklar ve Cebesoy caddelerindeki yaya geçitlerinin görünürlüğünü artırdı.
Antalya Valiliği koordinasyonunda yürütülen ve Büyükşehir Belediyesinin de ortak olduğu "Antalya'da Yaya Önceliğini ve Güvenliğini Sağlamak İçin Yaşam Boyu Öğrenme Projesi" kapsamında, yaya geçitlerini görünürlüğünü artırmak için çalışma başlatıldı.
Proje kapsamda pilot bölge olan Konyaaltı Caddesi'nin ardından, Güllük, Cumhuriyet, Atatürk, Işıklar ve Cebesoy caddelerindeki yaya geçitleri sarı ve beyaz boyalarla belirgin hale getirildi. Yaya figürleri çizilerek, sürücülerin dikkati çekildi. Çalışmaların diğer caddelerde de uygulanacağı bildirildi. - Antalya
Son Dakika › Yerel › Yaya Geçitleri Belirgin Hale Getirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.