Atatürk Üniversitesi Teknokent'in (ATA Teknokent) yeni yönetim kurulu üyeleri firma yetkilileriyle bir araya geldi.
Üniversitenin Sosyal Tesislerinde yapılan toplantıda, ATA Teknokent bünyesinde faaliyet gösteren firma yetkilileriyle yeni göreve başlayan ATA Teknokent Yönetim Kurulu Üyeleri, durum değerlendirmesi yaptı.
ATA Teknokent Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ömer İrfan Küfrevioğlu, planlanan çalışmalar hakkında bilgi verdi.
Firmaların taleplerini dinleyen Küfrevioğlu, taleplerin karşılanması konusunda kararlar alındığını, kısa sürede önemli gelişmelerin yaşanacağını belirtti.
Diğer Teknokentlerle işbirliğine gidileceğini ve böylece Erzurum'a nitelikli firmaların kazandırılacağını ifade eden Küfrevioğlu, rekabet şartlarını da dikkate alarak farklı sektörlerden yeni firmaların bölgeye çekilmesi ile nitelikli projelerin hayat bulacağını söyledi. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Yeni Teknokent Yönetimi İlk Toplantısını Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.