İstanbul Güngören'de bir kişi aracını yolun ortasına bırakıp giderken, sürücüler zor anlar yaşadı.
Güngören Posta Caddesi'nde sabah saatlerinde bir kişi aracını yolun ortasına bırakıp gitti. Yoldan geçmeye çalışan sürücüler zor anlar yaşadı. Bazı sürücüler korna çalarak duruma tepki gösterdi. Yaşanan o anlar cep telefonu kamerasına yansıdı. - İSTANBUL
Son Dakika › 3.Sayfa › Güngören'de Araç Yol Ortasında Bırakıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.