Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştü. İkili meselelerin yanı sıra bölgesel gelişmeler ve Covid-19 salgını ele alındı.
İletişim Başkanlığı ve Beyaz Saray'dan yapılan açıklamalarda, Erdoğan ile Trump'ın, "Suriye ve Libya'da ateşkesin desteklenmesinin eskisinden de önemli olduğunu vurguladıkları" bildirildi.
Son Dakika › Dünya › Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.