
Çin'de ortaya yeni tip koronavirüs sebebiyle alarm seviyesini yükselten Güney Kore'de, Çin'den gelen kişilerin ülkeye alınmaması için imza kampanyası başlatıldı. Yetkililer, Mavi Saray'a sunulan dilekçenin 530 binden fazla kişi tarafından imzalandığını duyurdu.
Ülkede yaygınlaşabileceği yönünde artan korkunun' vurgulandığı dilekçede, "Virüs Çin'den yayılıyor. Kuzey Kore bile Çinli insanların ülkeye girmesini yasakladı" denildi.
Son Dakika › Dünya › Güney Kore'de Çin'den gelen kişilerin ülkeye alınmaması için imza kampanyası başlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.