İran Dışişleri Bakanı Ali Ekber Salihi, İran'ın nükleer programı ile ilgili müzakerelerin İstanbul'da yapılacağını açıkladı.
Salihi, düzenlediği basın toplantısında, müzakereler kapsamındaki yeni toplantının İstanbul'da yapılacağını kaydetti.
İran, BM Güvenlik Konseyi'nin daimi üyeleri ve Almanya'dan oluşan '5 artı 1' grubuyla nükleer müzakerelere hazır olduğunu bildirmişti. - TAHRAN
Son Dakika › Dünya › İran ile Nükleer Müzakereler İstanbul'da - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.