Sinop Ngs İçin Ortak Bildirge İmzalanacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sinop Ngs İçin Ortak Bildirge İmzalanacak

Sinop Ngs İçin Ortak Bildirge İmzalanacak
29.10.2013 17:08

Başbakan Erdoğan ve Japonya Başbakanı Abe, Nükleer Enerji, Bilim ve Teknoloji Alanında İşbirliğine Dair Türkiye Cumhuriyeti ve Japonya Hükümetleri Tarafından Hazırlanan Ortak Bildirge'ye imza at...

Sinop'a yapılacak nükleer güç santrali (NGS) için yürütülen teknik müzakerelerde son imzalar, bu akşam Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Japonya Başbakanı Shinzo Abe tarafından atılıyor.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiye göre, Başbakan Erdoğan ve Japonya Başbakanı Abe bu akşam bir araya gelerek Sinop'a yapılacak nükleer santral için önemli bir aşamayı tamamlayacak.

Erdoğan ve Abe, Nükleer Enerji, Bilim ve Teknoloji Alanında İşbirliğine Dair Türkiye Cumhuriyeti ve Japonya Hükümetleri Tarafından Hazırlanan Ortak Bildirge'ye imza atacak.

Bildirgede, mayıs ayında Abe'nin Türkiye ziyaretinde imzalanan hükümetlerarası anlaşmanın ardından başlatılan Evsahibi Hükümet Anlaşması'na dair teknik müzakerenin bitirildiği ifade edilecek.

Bildirge, aynı zamanda iki ülkenin Sinop'a yapılacak nükleer güç santrali konusundaki kararlığını da en üst seviyede ortaya koymuş olacak. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi Sinop Ngs İçin Ortak Bildirge İmzalanacak - Son Dakika


Advertisement