Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde silahlı kavganın ortasında kalarak yaralandığı öne sürülen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.
19 Mayıs Mahallesi'nde iki grup arasında henüz belirlenemeyen nedenle silahlı kavga çıktı.
Pompalı tüfek ve tabancanın kullanıldığı kavganın ortasında kaldığı ileri sürülen Cem T. (26) ile ismi tespit edilemeyen bir kişi yaralandı.
Yaralılar, olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekiplerince hastaneye kaldırıldı.
Polis ekipleri, silahlı kavgaya karışan şüphelileri yakalamak için çalışmalarını sürdürüyor.
Son Dakika › Güncel › 2 kişinin silahlı kavganın ortasında kalarak yaralandığı iddia edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.