Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Mersin İdmanyurdu, pazar günü sahasında oynayacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını yoğun tempoda sürdürürken, kulüp başkanı Ali Kahramanlı, ligin 2'nci yarısında isabetli transferlerle iyi bir takım kurduklarını belirterek, Önümüzde zor bir maç var. Ama geriye dönüp baktığımızda ve geçtiğimiz 3 haftayı değerlendirdiğimizde Ordu, Sivas ve Eskişehir maçları çok zordu. Eskişehirspor sahasında hiç yenilmemiş, berabere kalmamış bir takım. Sivasspor, çok güçlü bir rakip, iyi bir takım. Onlarda bugüne kadar sahasında yenilmemiş. Önceki dönemlere baktığımızda Sivasspor buraya geldiği zaman hep galibiyetle dönüyordu. Fakat bundan sonra Mersin İdmanyurdu çok kolay bir takım olmayacak. Artık kolay yenilecek bir takım değil. Giray hoca geldikten sonra iyi bir takım, kadro kurduk. İsabetli transferler yaptık. Bundan sonrası bizim için çok önemli dedi.
Kahramanlı, 2'nci yarıda zorlu karşılaşmalara çıkacaklarını ifade ederek, şunları söyledi Önümüzde zor maçlar var. Fenerbahçe'yi sahamızda ağırlayacağız. Taraftarlarımızın desteği ile bu maçı alacağız. Buna inanıyoruz. Kadromuza, hocamıza güveniyoruz. Bundan sonra içeride, dışarı da her gittiğimiz yerde puanlarla döneceğiz. Çünkü buna ihtiyacımız var. Mersin İdmanyurdu, şu an bulunduğu yer ve konumunu hak etmiyor. Bir şansızlık oldu ama bundan sonra şans bizden yana olacak. Hak ettiğimiz yere geleceğiz.
Son Dakika › Güncel › Ali Kahramanlı Fenerbahçe'yi Yeneceğiz - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.