Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Hizmetleri Genel Müdürlüğünün faaliyet programında yer alan Anadolu Yıldızlar Ligi Voleybol Türkiye Birinciliği müsabakaları Sinop'ta sona erdi.
Atatürk ve Kemalettin Sami Paşa spor salonlarında yapılan müsabakalara erkekler ve kadınlar kategorilerinde toplan 23 takım katıldı.
Yapılan müsabakalar sonucunda erkeklerde Kayseri, kadınlarda ise İzmir temsilcileri şampiyon oldu.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Kazım Açıkbaş, gazetecilere yaptığı açıklamada, müsabakalara katılan takımlara teşekkür ederek, "Şampiyon olan ve dereceye giren tüm ekiplerimizi kutluyorum." dedi.
Son Dakika › Güncel › Anadolu Yıldızlar Ligi Voleybol - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.