Azerbaycan ordusu 27 yıldır işgal altında olan Kelbecer bölgesine girdi.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Azerbaycan ile Ermenistan arasında Rusya'nın ara buluculuğunda imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında, Azerbaycan ordusunun Kelbecer'e girdiğini duyurdu.Açıklamada, ordunun geçeceği dağlık güzergahın mayınlardan temizlendiği belirtildi.
Son Dakika › Güncel › Azerbaycan ordusu, 27 yıldır işgal altındaki bölgede - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.