Botaş Hattından Çaldıkları 10 Ton Petrolü Tankerle Bırakıp Kaçtılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Botaş Hattından Çaldıkları 10 Ton Petrolü Tankerle Bırakıp Kaçtılar

Botaş Hattından Çaldıkları 10 Ton Petrolü Tankerle Bırakıp Kaçtılar
05.11.2015 11:30  Güncelleme: 12:28

Diyarbakır'da, BOTAŞ petrol boru hattından 10 ton petrolü tankere yükleyen hırsızlar, jandarmanın geldiğini görünce tanker ve içindeki yakıtı bırakıp kaçtı.

Diyarbakır'da, BOTAŞ petrol boru hattına kelepçe takarak, çaldıkları 10 ton petrolü tankere yükleyen hırsızlar, jandarma ekiplerinin geldiğini görünce tanker ve içindeki yakıtı bırakıp kaçtı.

VALİLİK AÇIKLAMA YAPTI

Diyarbakır Valiliği'nden yapılan açıklamada, güvenlik güçlerinin devriye görevi sırasında Bağlar İlçesi Körtepe Mahallesi çevresinde, BOTAŞ boru hattının geçtiği bölgede şüpheli bir araç tespit edildiği belirtilerek şöyle denildi:

"BIRAKIP KAÇTILAR"

"Jandarma ekiplerini fark eden şüpheli veya şüpheliler, içerisinde 10 ton ham petrol bulunan akaryakıt tankerini olay yerinde bırakarak kaçmış olup, yapılan kontrolde aracın yanında bulunan BOTAŞ boru hattına, harici kelepçe takılarak yaklaşık olarak 10 ton ham akaryakıt çektikleri tespit edilmiştir. Olay yerinden kaçan şüpheli ve şüphelilerin kimlik tespiti ve yakalanması çalışmalara devam edilmektedir."

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Botaş Hattından Çaldıkları 10 Ton Petrolü Tankerle Bırakıp Kaçtılar - Son Dakika


Advertisement