Sarıgöl ilçesinde 30 Ağustos Zafer Bayramı törenlerle kutlandı.
Hükümet Konağı'nda düzenlenen tören kaymakam Çetin Kılınç ve Belediye Başkanı Necati Selçuk'un Atatürk Anıtı'na çelenk koymasıyla başladı.
Saygı duruşu ve istiklal marşının ardından konuşan Sarıgöl İlçe Jandarma Komutanlığında görevli Jandarma Astsubay Çavuş Muhammet Sancak, günün anlam ve önemine binaen bir konuşma yaptı.
Törenden kaymakam Kılınç, belediye başkanı Selçuk tebrikleri kabul etti.
Törene ilçe protokolü ve vatandaşlar katıldı.
Son Dakika › Güncel › Büyük Zafer'in 97'nci yıl dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.