Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, MIKTA'nın 17. Bakanlar Toplantısı'na katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, MIKTA'nın 17. Bakanlar Toplantısı'na katıldı

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, MIKTA\'nın 17. Bakanlar Toplantısı\'na katıldı
17.07.2020 11:23  Güncelleme: 12:46

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye, Endonezya, Güney Kore, Meksika ve Avustralya'nın bir araya gelmesiyle kurulan MIKTA'nın 17. Bakanlar Toplantısı'na katıldı.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye, Endonezya, Güney Kore, Meksika ve Avustralya'nın bir araya gelmesiyle kurulan MIKTA'nın 17. Bakanlar Toplantısı'na katıldı.

Çavuşoğlu, video konferans yoluyla düzenlenen toplantıya ilişkin Twitter'dan yaptığı paylaşımda, "Toplantıda, yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) yol açtığı sınamalarla birlikte nasıl daha etkili mücadele edebileceğimizi, normalleşme döneminde MIKTA'yı nasıl daha ileri taşıyabileceğimizi ele aldık." ifadesini kullandı.

Toplantıya, Endonezya Dışişleri Bakanı Retno Marsudi, Güney Kore Dışişleri Bakanı Kang Keung-wha, Meksika Dışişleri Bakanı Marcelo Ebrard ve Avustralya Dışişleri Bakanı Marise Payne katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, MIKTA'nın 17. Bakanlar Toplantısı'na katıldı - Son Dakika


Advertisement