Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Dünya İşitme Engelliler Futbol Şampiyonası'nda birinci olan (A) Milli İşitme Engelliler Futbol Takımı'nı kutladı.
Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Erdoğan, İşitme Engelliler Futbol Milli Takımı'nın dünya şampiyonu olması dolayısıyla Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Oktay Aktaş'a kutlama mesajı gönderdi.
Muhabir: Ferdi Türkten
Yayıncı: İbrahim Uyar - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Dünya İşitme Engelliler Futbol Şampiyonası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.