KONYA'da cuma namazının ardından Halep'te öldürülen siviller için gıyabi cenaze namazı kılınıp, dua okundu.
Ak Parti İl Gençlik Kolları ve bazı sivil toplum örgütlerinin organizasyonuyla Şerafettin Camii'nde cuma namazının ardından Halep'deki saldırılarda ölen siviller için gıyabi cenaze namazı kılındı. Namazın ardından açıklama yapan Ak Parti Konya İl Gençlik Kolları Başkanı Muhammed Said Çelik, İslam coğrafyasında yaşanan zulmün son günlerde arttığını ve Halep'te zirveye çıkarak katliama dönüştüğünü söyledi. Halep'te şu anda insanlığın katledildiğini belirten Çelik, "Yaşayanlara nefes alma hakkının verilmediği her gün yüzlerce sivilin katledildiği Halep'te bir insanlık suçu işlenmektedir. Nasıl Gazze, Bağdat, Musul, Arakan, Kırım, Myanmar gibi zulüm altındaki şehirler bizimse Halep de o kadar bizimdir. Bizler vatan toprağını 780 bin metrekareden ibaret görmemeliyiz. Tarih boyunca bizden umudu olan yerleri gönüllerinde vatan kabul etmiş ecdadın torunlarıyız. Bu yüzden bizden olan Halep'i görmezden gelmemeliyiz. Orada yaşanan zulme sessiz kalmamalıyız." dedi.
Yapılan konuşmanın ardından gıyabi cenaze namazını kılanlar sessizce dağıldı.
- Konya
Son Dakika › Güncel › Halep'te Öldürülen Siviller İçin Konya'da Gıyabi Cenaze Namazı Kılındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.