İnternetli Belediye Otobüsleri Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İnternetli Belediye Otobüsleri Hizmete Girdi

İnternetli Belediye Otobüsleri Hizmete Girdi
12.12.2013 13:44

Denizli Belediyesi tarafından yeni alınan 20 körüklü otobüs, düzenlenen törenle hizmete girdi.

Denizli Belediyesi tarafından yeni alınan 20 körüklü otobüs, düzenlenen törenle hizmete girdi. Otobüslerde, 9 güvenlik kamerasının yanı sıra kablosuz internet ağının da bulunduğunu belirten Belediye Başkanı AK Parti'li Osman Zolan, araç sayısının artacağını dile getirdi.

Denizli'de toplu taşıma faaliyetini 2008 yılından bu yana yürüten Turex firması bir süre önce işten çekilince toplu taşımayı, yeniden Denizli Belediyesi yapmaya başladı. Belediye, Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin daha önce satın aldığı sıfır kilometre 20 körüklü otobüsün her biri için 640 bin lira, toplamda da 12 milyon 800 bin lira ödeyerek bünyesine kattı. Yeni alınan körüklü otobüslerin hizmete girmesi nedeniyle belediye hizmet binası önünde tören düzenlendi. Törende konuşan Belediye Başkanı Osman Zolan, "Ulaşımda yeni bir dönem başladı. Toplu taşımadaki araç filomuz 127'yi buldu. Yakında bu sayı 150 olacak. Araçların tamamında yeni alınanlar gibi kablosuz internet olacak. Toplu taşımacılıkta yaşanan sıkıntılar en kısa zamanda giderilecek. Konforlu araçlarımız halkımıza hayırlı uğurlu olsun" dedi. - Denizli

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İnternetli Belediye Otobüsleri Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement