KARANTİNA UYGULANAN BÜYÜKADA'DA ORMANLIK ALANDA BEKLEYEN ATLAR GÖRÜNTÜLENDİ - Son Dakika
Son Dakika Logo

KARANTİNA UYGULANAN BÜYÜKADA'DA ORMANLIK ALANDA BEKLEYEN ATLAR GÖRÜNTÜLENDİ

23.12.2019 14:50  Güncelleme: 15:58

RUAM hastalığı nedeniyle karantina uygulanan Büyükada'da ormanlık alanda dolaşan atlar kameraya yansıdı81 atın itlaf edildiği Büyükada'da Ruam hastalığı sebebiyle atların faytonlara koşulması 3 ay süre ile durduruldu.

RUAM hastalığı nedeniyle karantina uygulanan Büyükada'da ormanlık alanda dolaşan atlar kameraya yansıdı

81 atın itlaf edildiği Büyükada'da Ruam hastalığı sebebiyle atların faytonlara koşulması 3 ay süre ile durduruldu. Karar sonrası atların ahıra çekildiği, karantina uygulanacağı belirtilmişti. Ayrıca valilikten yapılan açıklamada Adalar'da bulunan başıboş hayvanların sahiplerine de para cezası kesileceği açıklanmıştı. Bugün öğle saatlerinde Büyükada'da şehir merkezine yakın bir noktada ormanlık alanda bekleyen 6 at görüntülendi. Ahıra yakın bir yerde duran atların başında kimsenin bulunmaması dikkat çekti.

Görüntü Dökümü

---------------------Ormanlık alandaki atlardan görüntüler -Detay görüntüler


- İstanbul
Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel KARANTİNA UYGULANAN BÜYÜKADA'DA ORMANLIK ALANDA BEKLEYEN ATLAR GÖRÜNTÜLENDİ - Son Dakika


Advertisement