Malatya Battalgazi Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi öğrencileri Türk Kızılayı'na 40 ünite kan bağışında bulundu.
Okul Müdürü Metin Benli, AA muhabirine yaptığı açıklamada kan bağışına, öğrencilerinin yanı sıra öğretmen ve velilerin de katıldığını söyledi.
Amaçlarının öğrencileri gönüllü olarak düzenli kan bağışçısı olmasını sağlamak olduğunu belirten Benli, "Bu anlamda emeği geçen öğrenci velilerine öğrencilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum." dedi.
Son Dakika › Güncel › Lise Öğrencileri Kan Bağışında Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.