Elazığ'da Türk Eğitim- Sen üyeleleri Yönetici Atama Yönetmeliği ile Milli Eğitim Bakanlığı tarihindeki en büyük kadrolaşmanın yapıldığını savunarak, Milli Eğitim Müdürlüğü kapısına siyah çelenk bıraktı. Ancak bırakılan çelengin renginin lacivert olması görenler arasında şaşkınlık yarattı.
Milli Eğitim Müdürlüğü kapısında toplanan yaklaşık 70 kişilik Türk Eğitim-Sen Şubesi üyeleri, alkışlarla protesto gösterilerine başlayarak 'Adalet dediniz, kul hakkı yediniz', 'İşte siyaset işte rezalet', 'Yandaş sendika istemiyoruz', 'Siyasetin gölgesi olmayacağız', 'Geciken adalet adalet değildir', 'Susma haykır haksızlığa hayır' ve 'Hak hukuk adalet, işte rezalet' sloganları attı.
'Münferit Emeller Bakanlığı' pankartı açan grup adına konuşan Türk Eğitim-Sen Elazığ Şube Başkanı Talat Efe şunları söyledi:
"Sözüm ona paralel yapıyı tasfiye etmek için 4 yılını dolduran okul müdürleri, müdür başyardımcıları, müdür yardımcıları, il milli eğitim müdürleri, ilçe milli eğitim müdürleri, il milli eğitim müdür yardımcıları ve MEB'de üst düzey yöneticiler olmak üzere tam 76 bin yöneticinin görevlerine son verilmiştir. Ancak bu şekilde iktidarın MEB'de kendi paralel yapısını oluşturduğu görülmektedir. Şunu söyleyebiliriz ki; okulların büyük bir kısmı iş bilmez, torpilli, yandaş okul müdürlerine emanet edilecektir."
Sendika üyelerinin Milli Eğitim Müdürlüğü kapısına bıraktıkları siyah çelengin renginin lacivert olması, görenlerin şaşırttı. Lacivert çelengi gören bazı vatandaşlar ise şaşkınlıklarını tebesümle gösterdi. - Elazığ
Son Dakika › Güncel › Milli Eğitim Müdürlüğü Kapısına Lacivert Çelenk - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.