Törenlere Narlıdere Belediye Başkanı Abdül Batur, Narlıdere Kaymakamı Osman Aslan Canbaba, Narlıdere Garnizon komutanı İstihkam Albay Şevki Akbaşak, Belediye meclis üyeleri, sivil toplum örgütü temsilcileri, muhtarlar, şehit ve gazi aileleri ile vatandaşlar katıldı.
100. yıl kutlu olsun
Narlıdere şehitliğindeki tören saygı duruşu, İstiklal Marşı'nın okunması ve çelenk sunumu ile başladı. Askerler tarafından şehitler için saygı atışı yapıldı. Narlıdere Kaymakamlığı ve Narlıdere İstihkâm Okulu ve Narlıdere Belediyesi çelenkleri sırasıyla anıta sunuldu. Resmi törenin tamamlanmasının ardından Narlıdere Belediyesi tarafından alanda hazır bulundurulan karanfiller şehit mezarlarına bırakıldı. Narlıdere Belediye Başkanı Abdül Batur tüm şehit mezarlarını tek tek dolaşarak karanfil bıraktı ve şehit ve gazi aileleri ile sohbet etti. Narlıdere Demokrasi meydanında ki törenlerde ise Narlıdere'deki çeşitli okulların öğrencileri tarafından hazırlanan program sunuldu. Şiirler ve canlandırmalar ile Çanakkale şehitleri anıldı. Narlıdere Belediye Başkanı Abdül Batur Çanakkale Zaferinin 100. Yılı sebebiyle bir mesaj yayınladı. Batur "Çanakkale Destanı'nın 100.yılında başta gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere aziz şehitlerimizi, kahraman gazilerimizi rahmet, minnetle anıyor, Narlıdereli vatandaşlarımız adına şükranlarımı sunuyorum. Ulu önder Mustafa Kemal'in askeri dehasıyla damgasını vurduğu Çanakkale Zaferi'nin 100. yılı kutlu olsun" dedi.
Son Dakika › Güncel › Narlıdere Şehitlerini Andı, Zaferin 100. Yılını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.