Sarıgöl'de ruhsatsız tabanca taşıyan kişi kovalamaca sonucu yakalandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıgöl'de ruhsatsız tabanca taşıyan kişi kovalamaca sonucu yakalandı

Sarıgöl\'de ruhsatsız tabanca taşıyan kişi kovalamaca sonucu yakalandı
01.03.2021 12:11  Güncelleme: 12:15

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde ruhsatsız tabanca bulunduran 2 kişi gözaltına alındı.

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde ruhsatsız tabanca bulunduran 2 kişi gözaltına alındı.

Devriye görevi yapan bekçiler, durumundan şüphelendikleri 2 kişiyi Konak Mahallesi Ethem Hoca Caddesi üzerinde durdurdu.

Şahısların GBT sorgusu yapıldığı sırada M.E (31) üzerinde taşıdığı ruhsatsız tabancayı yanındaki E.K'ya (22) vererek kaçmaya çalıştı.

Kovalamaca sonucu yakalanan M.E ile E.K gözaltına alındı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sarıgöl'de ruhsatsız tabanca taşıyan kişi kovalamaca sonucu yakalandı - Son Dakika


Advertisement