
Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde ruhsatsız tabanca bulunduran 2 kişi gözaltına alındı.
Devriye görevi yapan bekçiler, durumundan şüphelendikleri 2 kişiyi Konak Mahallesi Ethem Hoca Caddesi üzerinde durdurdu.
Şahısların GBT sorgusu yapıldığı sırada M.E (31) üzerinde taşıdığı ruhsatsız tabancayı yanındaki E.K'ya (22) vererek kaçmaya çalıştı.
Kovalamaca sonucu yakalanan M.E ile E.K gözaltına alındı.
Son Dakika › Güncel › Sarıgöl'de ruhsatsız tabanca taşıyan kişi kovalamaca sonucu yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.