Sarıgöl'de Şampiyonluk Coşkuyla Kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıgöl'de Şampiyonluk Coşkuyla Kutlandı

Sarıgöl\'de Şampiyonluk Coşkuyla Kutlandı
13.05.2012 01:00

Manisa'nın Sarıgöl İlçesi'nde, Galatasaray'ın şampiyonluğu taraftarlarca coşkuyla kutlandı.

Manisa'nın Sarıgöl İlçesi'nde, Galatasaray'ın şampiyonluğu taraftarlarca coşkuyla kutlandı.

Galatasaray'ın Kadıköy'de Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalmasının ardından şampiyon olması tüm yurtta olduğu gibi Sarıgöl'de de coşkuyla kutlandı. Binlerce taraftar Sarıgöl caddelerinde otomobillerle ve yaya olarak tur attı. Taraftarlar sarı-kırmızı renkli bayraklarla ilçe, cadde ve sokaklarında şampiyonluklarını doyasıya kutladı. - Manisa/ Sarıgöl

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Sarıgöl'de Şampiyonluk Coşkuyla Kutlandı - Son Dakika


Advertisement