Manisa'nın Sarıgöl İlçesi'nde, Galatasaray'ın şampiyonluğu taraftarlarca coşkuyla kutlandı.
Galatasaray'ın Kadıköy'de Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalmasının ardından şampiyon olması tüm yurtta olduğu gibi Sarıgöl'de de coşkuyla kutlandı. Binlerce taraftar Sarıgöl caddelerinde otomobillerle ve yaya olarak tur attı. Taraftarlar sarı-kırmızı renkli bayraklarla ilçe, cadde ve sokaklarında şampiyonluklarını doyasıya kutladı. - Manisa/ Sarıgöl
Son Dakika › Güncel › Sarıgöl'de Şampiyonluk Coşkuyla Kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.