Türk Telekom Arena Stadı'nda dün akşam oynanan Galatasaray- Adana Demirspor maçında, bir kişi bacağından bıçaklandı. 4 kişinin gözaltına alındığı olayın sigara izmariti nedeniye yaşandığı ortaya çıktı.
Edinilen bilgilere göre, olay, maç başladıktan kısa bir süre sonra yaşandı. A.G.'nin (16) İçtiği sigaranın izmariti maçı seyreden Adana Demirspor taraftarı Erdem S.'nin (16) üzerine geldi. Bunun üzerine tartışmaya başlayan iki taraftar, kavgaya tutuştu. Bu sırada cebindeki tırnak çakısını çıkartan A.G., Erdem S'yi sağ bacağından hafif şekilde yaraladı.
Olayın ardından kamera görüntülerinden yola çıkan polis, maç çıkışı 4 kişiyi gözaltına aldı. Polis merkezine götürülen 4 kişiden 3'ü serbest bırakılırken, A.G. ise adliyeye sevk edildi. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Sigara İzmariti Yüzünden Bıçaklandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.