Sinop İl Emniyet Müdürlüğü asayiş uygulaması gerçekleştirdi.
Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, düğün bölgelerinde alınan tedbirler kapsamında Merkez Osmaniye Mahallesi'nde şok uygulama yaptı.
Kontrollerde, 2 ruhsatsız tabanca, 2 kurusıkı tabanca, 30 mermi ele geçirildi, 3 şüpheli şahıs hakkında gerekli yasal işlemler başlatıldı.
Son Dakika › Güncel › Sinop'ta asayiş uygulaması yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.