Sinop'ta asayiş uygulaması yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sinop'ta asayiş uygulaması yapıldı

Sinop\'ta asayiş uygulaması yapıldı
04.09.2023 10:24

Sinop İl Emniyet Müdürlüğü asayiş uygulaması gerçekleştirdi.

Sinop İl Emniyet Müdürlüğü asayiş uygulaması gerçekleştirdi.

Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, düğün bölgelerinde alınan tedbirler kapsamında Merkez Osmaniye Mahallesi'nde şok uygulama yaptı.

Kontrollerde, 2 ruhsatsız tabanca, 2 kurusıkı tabanca, 30 mermi ele geçirildi, 3 şüpheli şahıs hakkında gerekli yasal işlemler başlatıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sinop'ta asayiş uygulaması yapıldı - Son Dakika


Advertisement