Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Balıkesir'in Erdek ilçesindeki yangın gözetleme kulesinde orman muhafaza memurları ve orman işçileriyle iftar yaptı. Bakan Pakdemirli, iftarın ardından Mağaratepe Yangın Gözetleme Kulesi'ne çıktı. Pakdemirli, buradaki telsizle bölgedeki diğer kulelerdeki personellerin yaklaşan Ramazan Bayramı'nı kutladı. Telsizle farklı noktalardaki kulelerde görevli personellere seslenen Pakdemirli, "Bugüne kadar orman yangınlarıyla mücadele ve ormancılık faaliyetleriyle ilgili yaptığınız çalışmalar için çok teşekkür ediyorum. Yeni bir sezon bizi bekliyor. Allah yar ve yardımcımız olsun" dedi.
Son Dakika › Güncel › Son dakika! BALIKESİR BAKAN PAKDEMİRLİ ORMAN İŞÇİLERİYLE İFTAR YAPTI - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.