Vali Doğan, Türkiye Beyazay Derneği Üyelerini Makamında Kabul Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Doğan, Türkiye Beyazay Derneği Üyelerini Makamında Kabul Etti

Vali Doğan, Türkiye Beyazay Derneği Üyelerini Makamında Kabul Etti
21.09.2013 10:32

Van Valisi Aydın Nezih Doğan, Türkiye Beyazay Derneği Van Şube Başkanı Meral Özda ve Yönetim Kurulu üyelerini makamında kabul etti.

Vali Doğan'a yeni görevinde başarılar dileyen Dernek Başkanı Özda, amaçlarının Engellilerin umut kaynağı olmak, eğitim ve yaşam kalitelerini yükseltmek için çalıştıklarını ifade etti. Özda, " 26 Eylül'de Türkiye genelinde 'FATİ' projesi kapsamında, Engellilerle bir arada yaşamaya dikkat çekmek için gerçekleştirilecek olan yürüyüşün, Van'da da yapılması için destekleriniz bizim için çok önemlidir" dedi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Doğan; "Kanunlar çerçevesinde, Valilik olarak elimizden gelen desteği sağlamaya hazırız" dedi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Vali Doğan, Türkiye Beyazay Derneği Üyelerini Makamında Kabul Etti - Son Dakika


Advertisement