Yalnız Yaşadığı Depoda, Sandalye Üzerinde Ölü Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yalnız Yaşadığı Depoda, Sandalye Üzerinde Ölü Bulundu

20.03.2018 10:41

ADANA'da 20 yıldır bir depoda yanlız yaşayan Yılmaz Gökçe (59) oturduğu sandalyede ölü bulundu.

ADANA'da 20 yıldır bir depoda yanlız yaşayan Yılmaz Gökçe (59) oturduğu sandalyede ölü bulundu.

Olay, Seyhan ilçesi Çaputcu Mahallesi'nde meydana geldi. 20 yıl önce eşinden ayrılan Yılmaz Gökçe, depo olarak kullanılan tek odalı yerde yaşamaya başladı. Çevredekilerin yardımıyla geçinen Gökçe, öğle saatlerinde oturduğu sandalye üzerinde yaşamını yitirdi. Komşuları ise haber alamadıkları Gökçe'yi, sandalyede hareketsiz halde oturur görünce polisi aradı. Olay yerine gelen polis, Gökçe'nin öldüğünü belirledi. Yılmaz Gökçe'nin cenazesi Adli Tıp Morguna götürüldü. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı. - Adana

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Yalnız Yaşadığı Depoda, Sandalye Üzerinde Ölü Bulundu - Son Dakika


Advertisement