Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2012 yılı için yeni alım yaptığı öğretmenlerden 2 bin 370'i Şanlıurfa'ya geldi. Yeni atanan öğretmenler, Milli Eğitim Müdürlüğü'ne kayıtlarını yaptırıp, görev yerleri olan köyleri haritada aradı.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Şanlıurfa'ya atanan 2 bin 370 öğretmen, sabah saatlerinden itibaren kayıt için İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne geldi. Kayıt işlemlerini yaptıran öğretmenler oluşan yoğunluk nedeniyle uzun süre kuyrukta bekledi. İşlemlerini yaptıran öğretmenler ise görev yerleri olan okulları haritada uzun süre aradı. 976'sı sınıf, 300'ü okul öncesi ve diğer branşlarda görev yapacak olan 2 bin 370 öğretmen, kayıt işlemlerinin ardından 15 gün içerisinde ders başı yapacak. En çok atama yapılan il olan Şanlıurfa'ya gelen öğretmenler, "Göreve başlayacağımız için çok mutluyuz. Bir çoğumuz uzun zamandır atama bekliyorduk. Kayıt işlemlerinde yorulduk ama atandığımız ve ders başı yapacağımız için sevinçliyiz" dedi. - Şanlıurfa
Son Dakika › Güncel › Yeni Atanan 2370 Öğretmen Şanlıurfa'ya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.