Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'da düzenlenen 6. İslami Dayanışma Oyunları'nda Türkiye, atletizm branşında 2 altın, 2 gümüş madalya elde etti.
Oyunların 16'ncı gününde Prince Fiasal Bin Fahd Stadı'nda gerçekleştirilen atletizm yarışmalarında milli sporculardan Cansu Nimet Sayın, kadınlar 100 metre engelde altın madalya kazandı.
Demet Parlak da kadınlar sırıkla atlamadaki derecesiyle altın madalyanın sahibi oldu.
Kadınlar sırıkla atlamada bir diğer milli sporcu Buse Arıkazan Çağlayan ise gümüş madalya aldı.
Erkekler 1500 metre finalinde ay-yıldızlı sporculardan Mehmet Çelik de gümüş madalya elde etti.
Son Dakika › Spor › Türkiye Atletizmde 4 Madalya Kazandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.