Bakan Soylu, jandarma personeliyle maç yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Soylu, jandarma personeliyle maç yaptı

01.01.2023 20:10  Güncelleme: 20:15

Bakan Soylu, jandarma personeliyle maç yaptı İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Şırnak'taki Şehit Jandarma Yüzbaşı Yunus Çelebi Üs Bölgesi'nde incelemelerde bulundu.

Bakan Soylu, jandarma personeliyle maç yaptı

ŞIRNAK - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Şırnak'taki Şehit Jandarma Yüzbaşı Yunus Çelebi Üs Bölgesi'nde incelemelerde bulundu. Bakan Soylu ve beraberindekiler, üs bölgesindeki jandarma personeliyle maç yaptı. Maçın ardından, Bakan Soylu ve beraberindekiler jandarmalarla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: İHA

Advertisement