Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı'yı telefonla arayarak tebrik etti.
Başbakan Davutoğlu, sabah saatlerinde Anayasa Mahkemesi'nde gerçekleştirilen program sonrası Akıncı'yı telefonla aradı ve cumhurbaşkanı seçilmesinden dolayı tebrik etti. Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Davutoğlu, görüşmede, Kıbrıs konusunun hükümet programında vurgulandığı üzere Adadaki iki halkın siyasi eşitliklerini ve kurucu iradelerini temel alan adil ve kalıcı bir çözüme kavuşturulması için Türkiye'nin garantör ülke olarak yapıcı katkısını sürdürüleceğini vurguladı. Başbakan, ayrıca, önümüzdeki dönemde de Kıbrıs Türk halkına her türlü katkının verilmeye devam edileceğini belirtti. - ANKARA
Son Dakika › Politika › Başbakan Davutoğlu, KKTC Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı'yı Telefonla Aradı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.