Başbakan Yıldırım, AK Parti İstanbul İl Başkanlığından Ayrıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım, AK Parti İstanbul İl Başkanlığından Ayrıldı

Başbakan Yıldırım, AK Parti İstanbul İl Başkanlığından Ayrıldı
11.03.2017 14:16

Başbakan Binalı Yıldırım, yaklaşık 2 saat süre ilçe ve belediye başkanları toplantısının ardından AK Parti İstanbul İl Başkanlığından ayrıldı.

Başbakan Binalı Yıldırım, yaklaşık 2 saat süre ilçe ve belediye başkanları toplantısının ardından AK Parti İstanbul İl Başkanlığından ayrıldı.

Başbakan Binali Yıldırım, ilçe ve belediye başkanları toplantısına katılmak üzere saat 11.30 sıralarında AK Parti İstanbul İl Başkanlığı'na gelmişti. Başbakan Yıldırım'ın AK Parti Genel Başkan Yardımcıları Erol Kaya, Fatih Şahin ve Mustafa Ataş, AK Parti İstanbul İl Başkanı Dr. Selim Temurci, ilçe belediye başkanları ile il yürütme ve yönetim kurulu üyeleri beraberinde katıldığı toplantı yaklaşık 2 saat sürdü. Toplantının ardından Başbakan Yıldırım, Balıkesir'de bir dizi programlara katılmak üzere İl Başkanlığından ayrıldı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Başbakan Yıldırım, AK Parti İstanbul İl Başkanlığından Ayrıldı - Son Dakika


Advertisement