Başbakan Binali Yıldırım, CHP Genel Başkanlığına yeniden seçilen Kemal Kılıçdaroğlu'nu kutladı.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Yıldırım, CHP'nin 36. Olağan Kurultayı'nda genel başkanlığa yeniden seçilen Kemal Kılıçdaroğlu'na bir tebrik telgrafı gönderdi.
Son Dakika › Politika › Başbakan Yıldırım'dan, Kılıçdaroğlu'na Tebrik - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.