Seyyar Sandıkta Oylarını Kullandılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Seyyar Sandıkta Oylarını Kullandılar

24.06.2018 15:54

Seyyar sandıkta oylarını kullandılarKONYA - Konya'nın Beyşehir ilçesinde oy kullanmaya gidemeyecek durumda olan yaşlı ve hasta seçmenler, Türkiye genelinde olduğu gibi evlerine kadar götürülen seyyar sandıklarda oy kullandı.

Seyyar sandıkta oylarını kullandılar

KONYA - Konya'nın Beyşehir ilçesinde oy kullanmaya gidemeyecek durumda olan yaşlı ve hasta seçmenler, Türkiye genelinde olduğu gibi evlerine kadar götürülen seyyar sandıklarda oy kullandı.

Bu yıl ilk kez gerçekleştirilen seyyar sandık uygulaması kapsamında sandıklar, başvuru yapan seçmenlerin adreslerine kadar götürüldü. Sandık kurulu görevlileri dahil 29 seçmenin oy kullanacağı seyyar sandık uygulamasında, seçim kurulu görevlileri oy kullanma işleminin başlaması ile birlikte daha önceden tespit edilen adreslere sabahın erken saatlerinde polis ekipleri nezaretinde gitti. Seyyar sandıklarla birlikte vatandaşların evlerine giren görevliler, uygulamayı anlatmalarının ardından seçmenlere oylarını kullandırdı. Yaşlı ve yatalak durumdaki seçmenler, uygulamadan memnun olduklarını belirtirken, seyyar sandık uygulamasının olmaması halinde sağlık durumlarından dolayı oy kullanamayacaklarını vurgulayarak, "Memleketimize seçimler hayırlı olsun. Bu uygulamayı gerçekleştirmelerinden dolayı da devlet büyüklerimizden Allah razı olsun. Bu uygulama sayesinde oyumuzu kullandık" diye konuştular.

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Seyyar Sandıkta Oylarını Kullandılar - Son Dakika


Advertisement