Badminton: Anadolu Yıldızlar Ligi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Badminton: Anadolu Yıldızlar Ligi

14.02.2016 18:33

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Müsabakalardan genel görüntü Arslan Yıldız'ın başarı belgesi takdimi Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton çeyrek final müsabakaları Bilecik'te sona erdi.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ :

Müsabakalardan genel görüntü

Arslan Yıldız'ın başarı belgesi takdimi Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton çeyrek final müsabakaları Bilecik'te sona erdi.

Anadolu Yıldızlar Ligi'nde 11 branşta 81 il ve 25 bin sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen erkekler badminton çeyrek final müsabakalarında A grubunda Manisa, B grubunda Denizli C grubunda Bursa birinci olurken, bayanlar A grubunda İstanbul Avrupa, B grubunda Denizli ve C grubunda Kütahya birinci oldu.

Başarılı sporculara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Aslan Yıldız tarafından başarı belgesi verildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Badminton: Anadolu Yıldızlar Ligi - Son Dakika


Advertisement