Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı'na Tebrik Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı'na Tebrik Mesajı

Başbakan Erdoğan\'dan Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı\'na Tebrik Mesajı
23.10.2013 19:03

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı'nın 21.Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı kazanması nedeniyle, Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım adına kulübe tebrik mesajı gönderdi."Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Basketbol Turnuvasını kazanarak"...

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı'nın 21. Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı kazanması nedeniyle, Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım adına kulübe tebrik mesajı gönderdi.

Başbakan Erdoğan'ın 17 Ekim Perşembe günü gönderdiği tebrik mesajının bugün ellerine geçtiğini ifade eden Fenerbahçe Kulübü, mesajda şu ibarelere yer verildiğini bildirdi;

"Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Basketbol Turnuvasını kazanarak Kupayı almanız sebebiyle en içten tebriklerimi sunarım. Türk Basketbolunu her geçen gün daha ileri taşıyan bu başarılar, inanıyorum ki istikrarla devam edecektir. Bu düşüncelerle, değerli oyuncularımıza, teknik ekibe ve tüm Fenerbahçe Camiasına en kalbi selamlarımı sunarım."

GH - İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Spor Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı'na Tebrik Mesajı - Son Dakika


Advertisement