Elazığlı Atletler Şampiyonada Başarı Elde Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığlı Atletler Şampiyonada Başarı Elde Etti

Elazığlı Atletler Şampiyonada Başarı Elde Etti
16.03.2025 16:47

Elazığlı atletler, U-14 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası'nda dereceler kazandı.

Özcan Kutlu U-14 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası'na katılan Elazığlı atletler, dereceler ile döndü.

Özcan Kutlu U-14 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası Bursa'da düzenlendi. Bin metre erkekler kategorisinde Elazığ'ı temsil eden Mustafa Tunahan Özdoğan Türkiye ikincisi ve Miraç Emir Kaya ise Türkiye beşincisi oldu.

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada; "Atletizm de son zamanlar da önemli başarılar alıyoruz. Sporcularımızın bu başarıları da büyük kulüplerin ve milli takım gözlemcilerinin dikkatini çekmeyi başarıyor. Bu yüzden dolayı da geçtiğimiz günlerde EMKA Spor Kulübü ve milli takıma sporcu göndermiştik, gelecek zaman içerisinde de Elazığ'lı atletlerin milli takımlar düzeyinde de yarıştıklarını göreceğiz" denildi. - ELAZIĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Elazığlı Atletler Şampiyonada Başarı Elde Etti - Son Dakika


Advertisement